maanantai 1. lokakuuta 2012

Oma blogi!

Luotiinpas sitten Hillan kanssa tämmöinen oma blogi.Ajattelin,että kiva kirjoitella tänne aina välillä kuulumisia.Kasvattajan,sisarusten ja muiden on sitten täältä helppo lukea mitä kaikkea meille kuuluu.:) Lisäksi Petsiessä meitä voi seurailla.Sinnekkin laittelen kuvia aina välillä.

Hain Hillan 4.8.2012.Olin ihan innoissani,kun matka kohti Hammaslahtea alkoi.Tiesin että siellä odottaa minun ihan ikioma karvapallo.Haaveilin pitkään koirasta ja nyt se haave oli toteutumassa.
Siellähän se mua sitten odotti.Pikkuinen Hilla.Matka oli pitkä,yhteensuuntaan kesti ainakin 5 tuntia ajaa.Joten lähdimme sitten samantien kasvattajan tyköa ajelemaan kohti kotia.Mulla oli oma karvapalloni sylissä.Hilla vinkui alkumatkasta jonkun aikaa,kunnes pikkuinen väsähti.Nukkui vaan mun sylissä.



Oli jo aika myöhä kun saavuttiin kotia.Pikkuinen sai ruokaa vähäsen ja tutki heti uteliaana uusia paikkoja.Yö sujui melkoisen hyvin.Välillä Hilla sai ikävä kohtauksia,mutta niistä selvittiin.:) Toinen yö sujuikin jo melkein ilman ikävöintiä.

Seuraavana päivänä tutusteltiin sitten jo koirakaveriin,kultainennoutaja Mikiin.Kerron täällä blogissa myös Mikin kuulumisia aina välillä.:) Hilla ei pelännyt yhtään.Niin reipas pentu.

 Hilla 7 viikkoa kasvattajan luona.

Hilla 7 viikkoa.

Siitä se meidän yhteinen taival alkoi.Nyt Hilla on jo kasvanut ihan hirmuisesti.Siitä on tullut niin iso tyttö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti